Sunday, April 4, 2010

miss him~

~~4 april 2010..~~
lmbt btol la 12 jun..
aku udah wnduw sma dye..
rinduw banget !
btw,,on sme tyme..
aku tgh woory about this tuesday..
dun know what will happen to me ?
hope mum dop bebel bnyop sgt..hik3..dop psal kne mkn kepek..
aku ingt ag,,taun lpas dad yg dtg mse tmu mrni..kah3..
mau taw ?
'mlm2,,dye duk bce..ngadap bku..'..kah3..aku yg duk sblah dad neh..
nop selop..mlu aku dpan cg..~haha..

dosh la kne pkai bj band ari slase neh..
klu nop pkai bj skola..dop leyh ke..??
plis la !bolash aku pkai bj tuh dpan mum..
'jlan molep gak anop dare neh..jlan kekeng jah mum tgop..'
MALU !!

detik ini..aku mau brjiwang2..
aku sayang dye !
aku rindu dye !
aku cinta dye !
aku xsnggp khilngn dye !
hurm..snng cite sume la..hehe..
aku tgh angau~

argghhh...!!npe ko maenkn lgu neh ?
bnci akoo !mnympah !
*MENJAGA HATI
aku xshuke lgu neh..
ingtkn ako sma ksah silam yg ngeri !
xmo2 !


**sayang sapik

No comments:

Post a Comment